Love of my life

Till min matbilskille:

Fina underbara matbilskillen. Du ska veta att jag älskar dig.
Det du gör för mig varje fredag är något helt fantastiskt.
När du plockar i mina varor i kassar, skjutsar dem hem till mig och bär in dem i hallen. Då visar du vad sann kärlek är.
När du avslutar med att önska mig en trevlig dag, smälter mitt hjärta.
Fina underbara matbilskillen. Jag älskar dig nu och för alltid.
You are the love of my life!

Etiketter: , ,

8 svar to “Love of my life”

  1. Linda Says:

    Det var fint.

  2. Åsa Says:

    fan, jag blir så avundsjuk! Måste börja handla där igen. Har inte blivit av sen vi flyttade (för typ 4 månaders sen). Skärpning Åsa!!!
    Trevlig helg!

  3. Cissi S Says:

    Kör han till Hallsberg måntro? 😉

  4. Cecilia Says:

    Åsa
    Bara att sätta igång då! Trevlig helg.

  5. Cecilia Says:

    Cissi S
    Nej du, han är min, bara min…………………….och resten av Örebro:s typ 😉

  6. Cissi S Says:

    Haha… ”dela med sig, eller snåla, en vanlig fråga får man tåla…” lalala…

  7. Fru Granberg Says:

    Vaddå på allvar,nån som handlar åt en?Det fenomenet har Inte kommit Vadstena än 😦

  8. Cecilia Says:

    Jag beställer det jag vill ha på nätet och matbilskillen kommer med det till mig. Helt fantastiskt för oss småbarnsmammor.

Lämna en kommentar