Kul kille!

Det är verkligen kul att vara ihop med en gamling. Han somnar så snart rumpan landar i soffan. Sov så gott då farbror Uffe!

Etiketter: , ,

8 svar to “Kul kille!”

  1. laban888 Says:

    Tur att du har mig på msn som håller dig vaken en stund till 😉

  2. maria Says:

    Muahahaaaa!

  3. Cecilia Says:

    Jag har aldrig varit en soffsovare själv, så jag har inte direkt någon förståelse för sådant beteende.

  4. Sus Says:

    Öhm…
    Hur gammal är gamlingen?
    Säkert skitgammal.
    Som mig..??
    37…
    För fredag, vin och tv, det kan bara sluta på ett sätt.

  5. Cecilia Says:

    Snart 39. Jag tycker att det är skitgammalt, för jag är fortfarande twenty something 🙂

  6. Uffe Says:

    Snart 39? Du menar väl 38 år och 9 månader.

  7. Gutegirl Says:

    Tänk vilken lyx att kunna somna så!

  8. Cecilia Says:

    Lyx för honom kanske. Men för mig som fortfarande är ung och pigg är det ju sjuuuukt tråkigt!

Lämna en kommentar