ICA svarar

Så här svarar ICA angående den läskiga överraskningen i salladen:

Tack för att du har hört av dig till oss! Med anledning av din reklamation av ICA Provencalsk sallad vill vi beklaga det som hänt. För att kunna skicka dig en kompensation behöver vi ditt namn och dina adressuppgifter som ej fanns med i mailet.

  Med vänlig hälsning
  ICA Kundkontakt

Det ska bli intressant att se vad ICA tycker är en lämplig kompensation.

Etiketter: , ,

4 svar to “ICA svarar”

  1. Patricia Says:

    Du kanske får en roll i deras reklam?

  2. Cecilia Says:

    Då tar jag hellre lite stålars.

  3. maria Says:

    Hej kräkis
    Hur mår du? Har du slutat kräkas nu? Är det ica’s fel? Vill du att jag kommer över och håller upp håret som mamma gjorde när man var liten o kräktes? Ehum, då skulle nog dock tyvärr jag kräkas i ditt hår, men mentalt håller jag gärna upp ditt hår och stöder dig i ditt tillfrisknande.

  4. Cecilia Says:

    Kom en skvätt imorse, sedan har det varit lugnt. Men magen ser helt störd ut. Svullen som en gravidmage i 6:e månaden ungefär. Huvudet håller på att ta kål på mig också, men imorgon är det nog bra 😉 Jag tänker skylla allt på ICA, det är så skönt att ha en syndabock som man kan ta ut sin frustration på.

Lämna en kommentar