Önskelista

Totte fyller 4 år på fredag och varken han eller jag kan komma på en enda grej som han behöver eller verkligen önskar sig. Det är klart att han kommer att bli glad för vad han än får, men det känns ju så onödigt. Jag funderar på att ge bort någon ”upplevelse” istället. Är det någon som har några bra förslag?

Totte äter mysfrukost på sin 3:e födelsedag

Etiketter: , ,

6 svar to “Önskelista”

  1. Linda Says:

    Lek och Buslandet funkar väl alltid!

  2. Cissi S Says:

    Eller Childrens i Hallsberg kombinerat med ett bad på Alléhallen kanske?

  3. Sus Says:

    Eller ett besök hos min morbror i Örebro?
    Det händer alltid konstiga saker där…

  4. Cecilia Says:

    Linda
    Vi ska till Skojlandet (lite mindre och inte lika farligt) på hans födelsedag, för då är han ledig från dagis. Så det är redan bestämt.

    Cissi S
    Bra förslag. Det får bli ett tips till mormor (din gamla fröken) och morfar.

    Sus
    Hmm, spännande förslag. Lite surprise för alla inblandade liksom.

  5. Åsa Says:

    Hejsan !
    Varför inte kolla vad det finns för barnteater på biblioteket i höst. Eller dockteater i Wadköping. Det brukar de ju gilla 🙂

    Vallerstabon

  6. Cecilia Says:

    Åsa
    Bra idé! Jobbigt bara att jag har så många Åsa i mitt liv. Var ligger Vallersta? Är du en Åsa jag känner eller en Åsa jag inte känner? Om några av Åsorna kunde byta namn till……..typ Gunnel och Birgit, så kanske det blir lättare att skilja er åt 😉

Lämna en kommentar