Söndasvägning – ny strategi

Jajemen, då har jag vägt mig igen. Efter förra veckans bakslag bytte jag strategi. Jag bestämde mig för att fokusera mindre på maten och mer på stegräknaren. 

Jag har gått ner 0,5 kg den här veckan.

1,8 kg kvar

Etiketter: , ,

7 svar to “Söndasvägning – ny strategi”

  1. Patricia Says:

    Bra jobbat! Jag har aldrig fattat grejen med stegräknare. På riktigt alltså. Omvandlar man stegen till kalorier eller hur gör man?

  2. Cecilia Says:

    På min stegräknare kan jag se hur många steg jag har gått, hur lång tid det har tagit, hur många kalorier jag gjort av med och hur många kilometer jag har gått. Grejen med stegräknare är (för mig i alla fall) att om jag har den på mig, kan jag inte ljuga för mig själv i slutet av dagen. Jag bestämmer helt enkelt hur många steg jag ska gå om dagen och sedan ser jag till att fixa det på ett eller annat sätt.

  3. Cissi S Says:

    stegräknare is the shit, så är det bara.

  4. Sus Says:

    Å du lyckliga!
    1,8 kg…
    Jag ska gå ner 20 kg.
    Sen…

  5. Linda Says:

    För mig saknades det 800 steg härom dagen och då sprang jag runt, runt, runt och så var det löst!
    Vad gör man inte!!

  6. Cecilia Says:

    Cissi S
    Jag håller med dig

    Sus
    Vikten och lyckan går väl kanske inte hand i hand precis, även om man kan tro det. Men det är lättare att röra sig när man gjort sig av med några kilo i alla fall 🙂

    Linda
    Jogga på stället framför TV:n kan man också göra, så man inte missar någon dyrbar TV-tid 😉

  7. Ting Says:

    Sus!
    Precis som jag! =O)
    Twenty fucking pannor!

Lämna en kommentar